Bibliohemerografia
BIBLIOGRAFIA I WEBGRAFIA:

 

CHAMBERS, Aidan (2008): Dime: los niños, la lectura y la conversación. México: Fondo de Cultura Económica.

 

COLOMER, T; KÜMMERLING_MEIBAUER, B.; SILVA-DÍAZ, C.(2010): New Directions in Picturebook Research. Nova York i Londres, Routledge Taylor & Francis Group.

 

COLOMER, T. ; FONS, M. (2010): “Presentació de la monografia: narratives Gràfiques”, dins Articles de Didàctica de la llengua i de la Literatura , 52. Barcelona: Graó. Pàg. 5-8. [Consulta: 5  juliol 2017]

 

DAWBER, M. (2009): El gran libro de la ilustración (Big Book of Contemporany Illustration). Barcelona: Parramón Arquitectura y diseño.

 

DE AMO SÁNCHEZ-FORTÚN, J.M. (2016): “Textos multimodales en la educación literaria: la novela gráfica metaficcional en la formación lectora” Pàg. 91-111 dins Propuestas y experiencias sobre estructuras hipertextuales literarias en el aula.  Octaedro, 2016.

 

DURAN,T.  (1985): "Veure i mirar: anàlisi de la il·lustració". Faristol, núm. 0, Pàg. 17-29.

 

DURAN, T. (2010): “L’àlbum dins la narrativa visual”, dins Articles de Didàctica de la Llengua i de la Literatura, 52. Barcelona: Graó. Pàg. 10-22. [Consulta: 5  juliol 2017]

 

DURAN, T. (2010): L’àlbum i l’edició catalana, ara com ara: panorama del bienni 2008-2009. Anuari de l’observatori de biblioteques, llibres i lectura. UB, Facultat de Biblioteconomia i Documentació.  [Consulta: 29  juny  2017]

 

LLUCH, G. (2003). Análisis de narrativas infantiles y juveniles. Cuenca: Universidad de Castilla-La Mancha.

 

MAYORAL, M. (2010): "De què serveix un llibre si no té dibuixos?" dins ARTS. Revista del cercle de Belles Arts de Lleida. Núm. 33, Pàg. 7-11. [Consulta: 15 juliol 2017]

 

PORTELL, J. El club de lectura. Generalitat de Catalunya: Departament d’Ensenyament, curs 2010/2011. [Consulta: 16 juliol 2017]

 

REIG, D.; VÍLCHEZ, L. (2013): Los jóvenes en la era de la conectividad. Madrid: Fundación Telefónica. [Consulta: 1 agost 2017]

 

ROQUE, C. La nova era del llibre il·lustrat. [Consulta: 9 setembre 2017]

 

RUÍZ-DOMÍNGUEZ, M.M. (2016): ”Los cuentos interactivos a disposición de los jóvenes lectores: una propuesta de clasificación” Pàg. 113-131 dins  Propuestas y experiencias sobre estructuras hipertextuales literarias en el aula.  Octaedro, 2016.

 

SALINAS, Pedro (2002): El defensor. Madrid: Alianza Editorial.

 

SALISBURY, M. (2005):  Ilustración de libros infantiles. Barcelona. Acanto,  (4ª edició 2014)

 

SALISBURY, M.; STYLES, M. (2012): El arte  de ilustrar libros infantiles. Barcelona: Blume.

 

SGANG, E. (2016): Narración visual. [Consulta: 24 agost 2017]

 

SILVA-DÍAZ, C. (2006): “La función de la imagen en el álbum”, a Ver para leer: acercándonos al libro álbum. Centro de Recursos para el Aprendizaje, Ministerio de Educación (República de Chile). [Consulta: 29  juny  2017]

 

SILVA-DÍAZ, C.M. (2008): “Entre el text i la imatge: els àlbums il·lustrats i altres tipus” a COLOMER, T. (coord): Lectures adolescents. Barcelona: Graó. (Biblioteca d’Articles, 165). [Consulta: 8  juliol 2017]

 

SIMPSON, I. (1994): La nueva guía de la ilustración (The New Guide to Illustation). Barcelona, Blume (1a edició espanyola)

 

TABERNERO, R. (2010): Claves para una poética de la recepción del libro-álbum: Un lector inserto en una “inmensa minoría". [Consulta: 15 juliol  2017]

 

VILAR, S. (2007): Històries de la paraula plàstica. Contar històries mitjançant la imatge i el text en el discurs artístic contemporani. València: Universitat Politècnica de València. [Consulta: 30 juny 2017]

 

WISCHENBART, R. et al. (2016). Global eBook. A report on market trends and developments.[Consulta: 29 setembre 2017]



 

FONTS ORALS:

 

FONTS TELEMÀTIQUES:

Segueix-me  

  • Blanco Icono de Instagram
  • Icono social Instagram
  • Twitter Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • Icono social Vimeo
  • YouTube Social  Icon

© 2018 per Valèria Cuní Capellà.